Forum voor leden TMC


Meldingen
Alles wissen

Noch Fertiggelände "Traunstein".

2 Berichten
2 Gebruikers
1 Vind-ik-leuks
681 Bekeken
(@jos-essersgmail-com)
Eminent Member Beheerder Modulegroep
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 11
Topic starter  


Tijdje geleden heb ik de Noch baan Traunstein overgenomen. Nu ben ik de bedrading en het indelen in blokken begonnen. Ook heb ik in Scarm  het railschema kunnen tekenen en inmiddels laten printen en lamineren op A3 voor het bedieningstableau.  tzt wil ik het gaan digitaliseren met Dinamo en I Train.

Wie heeft daar ervaringen mee? Met beiden of met één van beide programma's en hardware.

Bij het tableau wat op de club gemaakt werd voor Oldenzaal  zag ik wat handige pcb printjes. Zijn er daarvan over?? Wie heeft die gemaakt en hoe werken ze precies??

Groet

Jos Essers

 


   
Citeren
(@theonagelgmail-com)
Estimable Member Geregistreerd
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 81
 

Hoi Jos! Goed te zien dat de Corona periode je niet weerhoudt om met de hobby bezig te zijn! Leuk sporenplan, en met zo'n Fertiggelände kan je snelle stappen zetten. Die 'aftakwissels' linksboven/onder en rechtsonder geven je bovendien de mogelijkheid tzt uit te breiden of ev een Module van de TMC moduleclub aan te koppelen! Ik kan je met de software niet verder helpen - ken alleen Koploper... Die prints van het schakelpaneel ODZ komen van Ben Vreeman en Hans Evering. Als ze niet reageren op dit forum kan je ze ev een email sturen. Zie je snel!


   
Jos Essers reageerde
BeantwoordenCiteren

Aankomende evenementen

Forum